منتديات شباب كافيه

الكافيه بتاعنا فاتح 24 ساعه ادخل خدلك حجرين العب دورين ضومنه شعارنا زهق الزبون وطلعه من الهدوم قصدى << ريح الزبون ولو طلب النجوم>>
 
الرئيسيةس .و .جبحـثحجز طربيزه فى الكافيه دخولالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» حب و حياه
الأربعاء 24 يونيو - 12:40 من طرف زائر

» مهم مهم مهم
الخميس 26 ديسمبر - 9:01 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حروف متقطعه (( رعشه))
السبت 21 ديسمبر - 7:49 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» مبقيتش بحب ....محمد ابراهيم
السبت 21 ديسمبر - 7:46 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لماذا يضحك المصريون
السبت 21 ديسمبر - 2:45 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» من الجمل التى وقفت عليها كثيرا
السبت 28 سبتمبر - 5:55 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» هل نظرت الى هذا من قبل
السبت 28 سبتمبر - 5:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» الآن لعبة The Sims 3 بروابط ميديا فاير(تم تجديد الروابط)
السبت 28 سبتمبر - 5:18 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» ايا من يدعى الفهم
الإثنين 15 يوليو - 18:49 من طرف NoOodo

» قصة الاندلس
الإثنين 15 يوليو - 16:45 من طرف NoOodo

» ولا حكم قراقوش
الإثنين 15 يوليو - 15:45 من طرف NoOodo

» انهض للثورة و الثار
الإثنين 15 يوليو - 15:42 من طرف NoOodo

» مع انى بكره الجوافه
الإثنين 15 يوليو - 15:39 من طرف NoOodo

» قيل أن اللسان ليس له عظم ... !!!
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» ما اصغر دوله فى العالم
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» tom & jerry
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لم افهم هذه العباره حتى الان لكن اعتقد انها تخص المشاعر
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» دلوقتى بس
الإثنين 15 يوليو - 0:28 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حد يقدر يوصف الموقف ده
الإثنين 15 يوليو - 0:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» سلام عليكم
الخميس 11 يوليو - 20:17 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
 
Ṗŗσğ.н м ѕ
 
ǺŃą Ŗýań
 
TrUsT YoUr God
 
NooR El HoDa
 
NoOodo
 
عاشق الاحزان
 
Jμst LΘve Ą ωaЎ
 
اميرة البحور
 
رودي
 

شاطر | 
 

 هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
عاشق الاحزان
كاشير
كاشير


ذكر
مصالحك فى الكافيه : 737
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : الكافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : كل حاجه
حالتك النفساويه ؟؟ : زى العسل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6810
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   الجمعة 19 مارس - 23:31

هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب


...
فلتختبر كل منا نفسه مع هذه الوقـفه من الاسئلة الصريحة ..

اذا كنت صريح اجيب عما يأتي من اسئلة لنتعرف عليكم بشكل اعمق ..

1) اذا كانت عندك ورقه فاضيه ماهو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ ولماذا؟

2) قطار حياتك الى اين يتجه ؟

3) صف نفسك فى بضع كلمات ؟

4) شخص في حياتك تحس انه مظلوم ؟

5) حقيبة اسرارك عند من تودعها؟

6) احد علماء النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟

7) أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟

111 ما أجمل شيء احببته فـي المنتدى ؟

9) لماذا لم تصبح مشهور؟

10) متى يعاندك النسيان ؟

11) هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟

12) ما هو انطباعك عن الحب ؟

13) هل انت فعلا تحب من قلبك الأن ؟

14) هل تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟

15) متى يقسو قلبك؟

16) متى تخجل من نفسك ؟

17) في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟
18) اكتب بصراحة رايك بصاحبة الموضوع هههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الساحر الاسود
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 406
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : احلى كافيه يا احلى زباين
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاجى فيها عفريت
حالتك النفساويه ؟؟ : تمااااااااامويه مووووووووت
سجايرك : سجاير لباااان هههه
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : جوجل
حسابك عندنا : 6380
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   السبت 20 مارس - 19:48

عاشق الاحزان كتب:
هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب

والله صراحتى هيه اللى موديانى فى داهيه

...
فلتختبر كل منا نفسه مع هذه الوقـفه من الاسئلة الصريحة ..

اووووووووووك
اذا كنت صريح اجيب عما يأتي من اسئلة لنتعرف عليكم بشكل اعمق ..

اوك هجاوبك ياعم خلاص
1) اذا كانت عندك ورقه فاضيه ماهو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ ولماذا؟

انا بحب اكتب مش ارسم واكيد هكتب اول حروف ليا واول حروف من اسم اللى بحبها

2) قطار حياتك الى اين يتجه ؟

رايح لعالمجميل ان شاء الله راسمه لنفسى بس يا ترى كل اللى بنتمناه بيتحقق؟؟


3) صف نفسك فى بضع كلمات ؟

ذكى / لماح / عصبى / بحب الضحك

4) شخص في حياتك تحس انه مظلوم ؟
ابن اعمى
5) حقيبة اسرارك عند من تودعها؟
مش لحد ابدا ( انا كده سبريت )
6) احد علماء النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟
لالالالالا طبعا الصداقه هيه اجمل شئ
7) أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟
لما بكوووون فى قكة سعادتى وواحد ييجى يهد كل ده او اتعب فى حاجه وانا بعملها وهوه ييجى يهدها
اكيد هزعق يعنى وانا بكلمه
111 ما أجمل شيء احببته فـي المنتدى ؟

بجد كل حاجه

9) لماذا لم تصبح مشهور؟

اهو مشغوليات بقى هههههههههههههه
لا مشهور من ناحيه ايه
لعلمك بقى انا ممكن ابقى مشهور فى ثانيه واحده
اسهل حاجه اعمل فضيحه وانشرها فى الجرايد
10) متى يعاندك النسيان ؟
مش فااااااااااااااهم
11) هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟
لا لالا لا لالا لا
12) ما هو انطباعك عن الحب ؟
جميل جدا بس قاسى فى بعض الوقت
13) هل انت فعلا تحب من قلبك الأن ؟
اه
14) هل تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟
لا
15) متى يقسو قلبك؟
عندما يشعر بالخيانه
16) متى تخجل من نفسك ؟
عندما اغضب من احب
17) في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟
عن الحب الصادق
18) اكتب بصراحة رايك بصاحبة الموضوع هههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nona
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


مصالحك فى الكافيه : 455
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6072
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 06/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   السبت 20 مارس - 20:52

عاشق الاحزان كتب:
هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب


...
فلتختبر كل منا نفسه مع هذه الوقـفه من الاسئلة الصريحة ..

اذا كنت صريح اجيب عما يأتي من اسئلة لنتعرف عليكم بشكل اعمق ..

1) اذا كانت عندك ورقه فاضيه ماهو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ ولماذا؟
هكتب شويه كلام مش مفهوم عن اللى بحبه

2) قطار حياتك الى اين يتجه ؟

مش عارف والله بس ربنا يسهل
3) صف نفسك فى بضع كلمات ؟

بحب اضحك كتير

4) شخص في حياتك تحس انه مظلوم ؟

واحده صحبتى

5) حقيبة اسرارك عند من تودعها؟

صحبتى الانتيم

6) احد علماء النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟

لا مش هينفع طبعا
7) أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟

لما ببقى عاوزه هدوء ومالاقيش
111 ما أجمل شيء احببته فـي المنتدى ؟

كل حاجه

9) لماذا لم تصبح مشهور؟

الله اعلم
10) متى يعاندك النسيان ؟
مش فاهمه
11) هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟

لا ابدا

12) ما هو انطباعك عن الحب ؟

جميل اوى اوى اوى ويا ريت كل الناس تحسه
13) هل انت فعلا تحب من قلبك الأن ؟
اه بجد
14) هل تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟
اه كتير
15) متى يقسو قلبك؟
لما ابقى عاوزه اقول للى بحبه انى بحبه
16) متى تخجل من نفسك ؟
لما بعمل حاجه غلط
17) في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟
عن الحب الحقيقى
18) اكتب بصراحة رايك بصاحب الموضوع هههههه
انا شايفه انه عضو رااااااااائع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14802
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   السبت 27 مارس - 16:20

اقتباس :
هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب

ايه ده هو لااااازم ابقى صريح
يعنى اطلع انا بره ؟
ههههههههه
اقتباس :
فلتختبر كل منا نفسه مع هذه الوقـفه من الاسئلة الصريحة ..
اوك يا ماااااااااان

اقتباس :
اذا كنت صريح اجيب عما يأتي من اسئلة لنتعرف عليكم بشكل اعمق ..

والله انا ليا الشرف انى اتعرف عليكووووووووووووو
بجد المنتدى ده روعه
هههههههههههههههههههههههههههههههه
اقتباس :

1) اذا كانت عندك ورقه فاضيه ماهو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ ولماذا؟


برسم شعااااااااار كده فيه اول حرف من اسمى واول حرف من اسم اللى بحبها


2) قطار حياتك الى اين يتجه ؟

العجمى
هههههههههههههههههههههه
لالا بجد انا راااااااااااسم لنفسى خطه يا رب تتحقق وبجد لو اتحققت هكون اسعد انسان
اقتباس :
3) صف نفسك فى بضع كلمات ؟
على حسب وصف الناس ليا
واثق من نفسى جدا /بحب بجد / غيوووووووور جدا
ذكى /محترم / متفوق / رياضى / فى بعض الاحيان بقلب على واااااااااحد تانى خاااالص
وبحب الهزار والضحك
اقتباس :
4) شخص في حياتك تحس انه مظلوم ؟


واحد صحبى اسمة هيما
اقتباس :
5) حقيبة اسرارك عند من تودعها؟

للى بحبها طبعا لان مفيش غيرها ممكن يحتوى اسرارى وينصحنى

اقتباس :
6) احد علماء النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟
رأيى انه كان بيسمع حجرين ع الشيشه وهوه بيقول الكلام ده او كان شارب جيوانين ع الصبح لان مافيش واحد عاقل يقدر يقول ان فيه حد ممكن يعيش من غير صحااااااااااااااب لانهم احلى حاجه فى الدنيااااااا

اقتباس :
7) أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟
للاسف بيبقى وانا مع صحااااااابى وبيطلع عليهم بس همه قدرهم كده لان مفيش حد هيستحملنى زيهم وبجد انا بحبهم اوى ومش عاوز حد فيهم يزعل منى

اقتباس :
ما أجمل شيء احببته فـي المنتدى ؟
كل حاجه لانى تعبت فيه بجد واحلى حاجه فيه همه اعضاءه الجمال
اقتباس :
9) لماذا لم تصبح مشهور؟

ممكن ابقى مشهوووووور بعدين بس على فكره انا بالنسبه للسن اللى انا فيها يعنى طالب فى اولى ثانوى ابقى مشهوووووور جدا لانى مشهوووور جدا جدا فى مدرستى ومحدش ما يعرفنيش فى بلدى بردووو مشهوور وفى البلاد اللى حوليااااااا بس لسه بقى هتشهر بعدين او مش هتشهر لان دى حاجه مش تعمنى اوى
اقتباس :
10) متى يعاندك النسيان ؟

لما اكووون عاوز انسى حاجه بتألمنى بجد

اقتباس :
11) هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟

اه طبعا الحمد لله واجهت نفسى وانتصرت واتغير كتيييير وللاحسن الحمد والفضل للى بحبها طبعا

اقتباس :
12) ما هو انطباعك عن الحب ؟
انطباعى عن الحب مجاش من فرااغ لا لالالا انا حسيت بالحب وبجد احساس جميل وهيه الحاجه الوحيده اللى ممكن تخلى الواااااااحد يطلع للسما
بس دا لو حب من طرفين
لكن اصعب حاجه لو انت بتحب شخص وهوه ما بيحبكش
والاصعب لو انت بتحب واحده وهيه بتحبك ومش مبينالك احساس بجد صعب جدا
اقتباس :
13) هل انت فعلا تحب من قلبك الأن ؟

اه الحمد لله ومتأكد انى بحب بجد
اقتباس :
14) هل تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟
حتى ولو مش مقصر لازم احس انى مقصر علشاان حبى ليها يزيد واعمل اكتر من المستحيل علشان اسعدها

اقتباس :
15) متى يقسو قلبك؟

مش ممكن قلبى يبقى بيقسى بجد لكن يمكن انا بحب اظهر سعات انى بقسى لكن فى الحقيقه غير كده بس لازم اوصل للى قدامى احساس انى زعلان

اقتباس :
16) متى تخجل من نفسك ؟

لما اظلم حد او اظلم اللى بحبها او ما اقدرشى اسعدها او تزعل منى
اقتباس :
17) في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟

ببحث عن رضا والدتى ومكانه كويسه ورضا حبيبتى واسعادها وانى اكون سعيد معاها
اقتباس :
18) اكتب بصراحة رايك بصاحب الموضوع هههههه
لا بجد الموضوع وصاحب الموضووووووع رااااااااائعين جدا جدا جدا وبجد الموضووووووع حووووووو ومتميز جدا وتسلم

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة البحور
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


انثى
مصالحك فى الكافيه : 628
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : ::::::SHaBaB:::::CaFe::::::::::::::
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاااااجى فى التنس
حالتك النفساويه ؟؟ : فى الجووووووووووووووووووووووون
سجايرك : مبطلاها من يومين
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6606
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 20/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   الثلاثاء 30 مارس - 4:08

عاشق الاحزان كتب:
هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب

حاضره

...
فلتختبر كل منا نفسه مع هذه الوقـفه من الاسئلة الصريحة ..
ماشى
اذا كنت صريح اجيب عما يأتي من اسئلة لنتعرف عليكم بشكل اعمق ..
اوكشن
1) اذا كانت عندك ورقه فاضيه ماهو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ ولماذا؟
هكتب شوية رسايل وابعتهم مع القمر لحبيبى لانى مش هقدر اديهومله فى ايده او مش هقدر اقوله على حبى ليه
2) قطار حياتك الى اين يتجه ؟
مش عارفه الصراحه كل اللى يجيبه ربنا كويس
3) صف نفسك فى بضع كلمات ؟
خجوله / بحب الهزار
4) شخص في حياتك تحس انه مظلوم ؟
واحده كده صحبتى
5) حقيبة اسرارك عند من تودعها؟
اختى
6) احد علماء النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟
لا طبعا مش ينفع خالص
7) أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟
مش كتير قليل اوى بس ده بيبقى لاسباب كبيره جدا
111 ما أجمل شيء احببته فـي المنتدى ؟
كل حاجه حلوه طبعا
9) لماذا لم تصبح مشهور؟
الله اعلم بس ما بهتمش بكده
10) متى يعاندك النسيان ؟
لما احب انسى حاجه حبيبى زعلنى فيها
11) هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟
لا ابدا
12) ما هو انطباعك عن الحب ؟
جميل قوى قوى
13) هل انت فعلا تحب من قلبك الأن ؟
اه
14) هل تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟
اه
15) متى يقسو قلبك؟
ابدا
16) متى تخجل من نفسك ؟
لما اخبى حاجه
17) في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟
عن حب حقيقى من شخص معين
18) اكتب بصراحة رايك بصاحب الموضوع هههههه


جاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااامد اخر حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الاحزان
كاشير
كاشير


ذكر
مصالحك فى الكافيه : 737
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : الكافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : كل حاجه
حالتك النفساويه ؟؟ : زى العسل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6810
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   الأحد 18 أبريل - 4:42

شكراااااااااااااااا اوى اوى اوى ع المرور الجميل يا جماعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 1111
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://www.facebook.com/Reyoo3
مزاجك فى ايه ؟؟ : faceboOokY _ nEt
حالتك النفساويه ؟؟ : zy l foOol
سجايرك : la lel2saf :D
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 7933
مشاريب على حسابنا : 13
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   الثلاثاء 16 أغسطس - 19:06

لا ياعم انا مش صريح بلاش انا Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وحيدة كالقمر
زبون بدأ يعمل قلق
زبون بدأ يعمل قلق
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 89
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 19
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://shababcafe.ba7r.org/
مزاجك فى ايه ؟؟ : النت
حالتك النفساويه ؟؟ : الحمد لله
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 4739
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 17/07/2011
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   الثلاثاء 16 أغسطس - 20:42

هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب
يعني بس هجرب

فلتختبر كل منا نفسه مع هذه الوقـفه من الاسئلة الصريحة ..
ok

اذا كنت صريح اجيب عما يأتي من اسئلة لنتعرف عليكم بشكل اعمق ..
حااااااضر
مش كفايه الكرسي مش عاجبكم
1)

اذا كانت عندك ورقه فاضيه ماهو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ ولماذا؟
اكيد هرسم مسدس بحب ارسمها كتير اوووووووووي 2)

قطار حياتك الى اين يتجه ؟
الله اعلم 3)

صف نفسك فى بضع كلمات ؟
خجولة وبحب الهزار ااووووووووي


4) شخص في حياتك تحس انه مظلوم ؟
اه بصراحة في بس مش عارفة مين اللي ظالمه انا ولا هو اللي ظالمني

5) حقيبة اسرارك عند من تودعها؟
4 من صحابي بس 6)

احد علماء النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟
صعب جداااااااااا والبذات لما يكون متعلق بيهم

7) أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟
في الغرفة بالصمت والبكاء الهادئ

ما أجمل شيء احببته فـي المنتدى ؟
الاعضاء طيبين والمواضيع رائعة

9) لماذا لم تصبح مشهور؟
عاااااادي مش اعرف بس الشهرة بتخرب حاجات كتيرة اوووووووووووي

10) متى يعاندك النسيان ؟
هو بيعندني دلوقتي اصلا الله يسامحه

11) هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟
لا 12)

ما هو انطباعك عن الحب ؟
بالنسبة ليا مش كويس بس هي حاجة حلوة في الدنيا بس اللي بيستعملها صح 13)

هل انت فعلا تحب من قلبك الأن ؟
اه
14) هل تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟
اه 15)

متى يقسو قلبك؟
مش عارفة والله

16) متى تخجل من نفسك ؟
لما اعمل حاجة غلط واعرف انها غلط

17) في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟
حاجات كتيرة بس لسه مش لقياها 18)

اكتب بصراحة رايك بصاحبة الموضوع هههههه
مش هو ولد يبقى صاحب عهو عضو رائع والموضوع اروع بكتيرررررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ṗŗσğ.н м ѕ
شريكة الحاج صاحب الكافيه
شريكة الحاج صاحب الكافيه
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 1323
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : www.microsoft4all.com
مزاجك فى ايه ؟؟ : نت وخواطر
حالتك النفساويه ؟؟ : في السحاب ...... الحمدلله
سجايرك : كيت كات
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : آخر
حسابك عندنا : 7283
مشاريب على حسابنا : 5
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/07/2010
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب   الخميس 18 أغسطس - 12:31

اقتباس :
هل انت صريح ؟؟

بصراحة مش ديما :)

اقتباس :
ادخل وجرب

اوك
اقتباس :
...
فلتختبر كل منا نفسه مع هذه الوقـفه من الاسئلة الصريحة ..

اذا كنت صريح اجيب عما يأتي من اسئلة لنتعرف عليكم بشكل اعمق ..
اوكيـــز

اقتباس :
1) اذا كانت عندك ورقه فاضيه ماهو اكثر شي تحب ترسمه عليها؟ ولماذا؟

هرسم قلب ... لاني بحب شكل القلب من وانا صغيرة 3>

اقتباس :
2) قطار حياتك الى اين يتجه ؟

الى الافضل ان شاء الله

اقتباس :
3) صف نفسك فى بضع كلمات ؟

صعب حد يوصف نفسه بس نقول .. طيبة - بحب الضحك-عصبية -حنونة-متناقضة احيانا -مختلفة..الخ الخ..

اقتباس :
4) شخص في حياتك تحس انه مظلوم ؟

احيانا كتير بحس اني ظلمت ناس بس بدون مااقصد ومش بإيدي اعمل حاجة ليهم

اقتباس :
5) حقيبة اسرارك عند من تودعها؟

عند اختي وصديقة امينة جداااااااا

اقتباس :
6) احد علماء النفس قال ذات مرة : أنه باستطاعة الانسان العيش من دون اصدقاء فما رايك أنت ؟

اه ممكن .. بس وجودهم مهم برده

اقتباس :
7) أين تأخذك ذروة الغضب و كيف تعبر عنه ؟

بتاخدني في داهية.. اعبر عنه احيانا برد فعل عنيف او بصمت واحيانا بكاء بس مع نفسي
اقتباس :
ما أجمل شيء احببته فـي المنتدى ؟

حاجات كتير... وخصوصا جو الاخوة اللي فيه :)

اقتباس :
9) لماذا لم تصبح مشهور؟

لاني مش عملت حاجة تخليني اصبح مشهورة

اقتباس :
10) متى يعاندك النسيان ؟

لما كنت ف اشد الحاجة اليه ..بهدلني :)

اقتباس :
11) هل حدث أن انتصرت على نفسك يوما وأحصيت عيوبك ؟
لا

اقتباس :
12) ما هو انطباعك عن الحب ؟
كويس لو كان في الحلال

اقتباس :
13) هل انت فعلا تحب من قلبك الأن ؟
اه
بحب ناس كتيــــــــر

اقتباس :
14) هل تعتقد انك مقصر فى حق من تحبه ؟

احيانا وخصوصا ماما وبابا ههههههههههه :-P

اقتباس :
15) متى يقسو قلبك؟

لما اكون زعلانة

اقتباس :
16) متى تخجل من نفسك ؟

لو عصيت ربنا

اقتباس :
17) في زمن البحث عن المادة عن ماذا تبحث أنت؟

حاجات كتير:)

اقتباس :
18) اكتب بصراحة رايك بصاحبة الموضوع هههههه


كل حاجة حلوة منك ياعاشق..تسسسسسسسسسلم

_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هل انت صريح ؟؟ ادخل وجرب
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب كافيه :: `*:•. ][ ركن كوكتيل الكافيه ][.•:*¨` :: الحوارات الشغاله والمناقشات الفعاله-
انتقل الى: