منتديات شباب كافيه

الكافيه بتاعنا فاتح 24 ساعه ادخل خدلك حجرين العب دورين ضومنه شعارنا زهق الزبون وطلعه من الهدوم قصدى << ريح الزبون ولو طلب النجوم>>
 
الرئيسيةس .و .جبحـثحجز طربيزه فى الكافيه دخولالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» حب و حياه
الأربعاء 24 يونيو - 12:40 من طرف زائر

» مهم مهم مهم
الخميس 26 ديسمبر - 9:01 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حروف متقطعه (( رعشه))
السبت 21 ديسمبر - 7:49 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» مبقيتش بحب ....محمد ابراهيم
السبت 21 ديسمبر - 7:46 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لماذا يضحك المصريون
السبت 21 ديسمبر - 2:45 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» من الجمل التى وقفت عليها كثيرا
السبت 28 سبتمبر - 5:55 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» هل نظرت الى هذا من قبل
السبت 28 سبتمبر - 5:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» الآن لعبة The Sims 3 بروابط ميديا فاير(تم تجديد الروابط)
السبت 28 سبتمبر - 5:18 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» ايا من يدعى الفهم
الإثنين 15 يوليو - 18:49 من طرف NoOodo

» قصة الاندلس
الإثنين 15 يوليو - 16:45 من طرف NoOodo

» ولا حكم قراقوش
الإثنين 15 يوليو - 15:45 من طرف NoOodo

» انهض للثورة و الثار
الإثنين 15 يوليو - 15:42 من طرف NoOodo

» مع انى بكره الجوافه
الإثنين 15 يوليو - 15:39 من طرف NoOodo

» قيل أن اللسان ليس له عظم ... !!!
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» ما اصغر دوله فى العالم
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» tom & jerry
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لم افهم هذه العباره حتى الان لكن اعتقد انها تخص المشاعر
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» دلوقتى بس
الإثنين 15 يوليو - 0:28 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حد يقدر يوصف الموقف ده
الإثنين 15 يوليو - 0:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» سلام عليكم
الخميس 11 يوليو - 20:17 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
 
Ṗŗσğ.н м ѕ
 
ǺŃą Ŗýań
 
TrUsT YoUr God
 
NooR El HoDa
 
NoOodo
 
عاشق الاحزان
 
Jμst LΘve Ą ωaЎ
 
اميرة البحور
 
رودي
 

شاطر | 
 

 الاتوبيس هههههه

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: الاتوبيس هههههه   الأربعاء 14 أبريل - 22:42


الأوتوبيس








فيه أستاذ بالجامعة دخل الى واحدة من محاضراته وحب يختبر الطلاب






بسؤال صعب ليضع للطالب علامة المادة فطلب من أحد الطلاب أن يقف وسأله







الاستاذ: انت بتيجى الكليه ازاى الصبح؟؟






الطالب: باجى بعربيتى






الاستاذ: طب كويس , و لو كانت عطلانه؟؟؟






الطالب: باخد تاكسى






الاستاذ: طب لو مالئيتش تاكسى؟؟؟






الطالب: باركب اوتوبيس






الاستاذ: طب لو انت فالاتوبيس و الدنيا حر هاتعمل ايه؟؟؟






الطالب: ها افتح الشباك






الاستاذ: طيب جاوب بقى على السؤال ده




س: إذا كان الاتوبيس ماشي بسرعة 60 كم بالساعة احسب كمية الهواء الداخلة للاتوبيس ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟







طبعا الطالب ماعرفش يجاوب على السؤال لأن السؤال صعب فسقط بالمادة







وبعد انتهاء المحاضرة تجمع الطلاب في الكافيتيريا وقعدو بقى يتكلمو ع اللى حصل للطالب وده وعن السؤال الصعب اللى اتسألهوله
المهم كان فيه بنت من شعبة تانيه قاعده فى الكافيتريا فا سمعت اللى حصل ولقت السؤال صعب قوى وما عرفتش تجاوب عليه






راحت رايحه المحاضرة بتاعتها وكان عليهم نفس الدكتور






وحب الاستاذ يسألهم نفس السؤال






وحظها المنيل ان السؤال يتسأل ليها هيه







الاستاذ: انتى بتيجى الجامعه ازاى الصبح؟






الطالبة: بعربيتى





الاستاذ: طب لو كانت عطلانه؟؟؟؟





الطالبة: بابا يوصلني





الاستاذ: طب لو عربيته عطلانه؟





الطالبة: بتصل بواحدة صاحبتى توصلنى





الاستاذ: طب لو كانت مش فاضيه؟؟؟





الطالبة: اجي بتاكسي





الاستاذ: افرضي مالئيتيش تاكسى؟؟





الطالبة: اركب اوتوبيس





الاستاذ: عظيم جدا , بتحبى الاتوبيسات طب لو وانتى في الاتوبيس الجو بقى حر؟؟؟؟؟؟





الطالبة: ها اقلع الجاكيت





الاستاذ: طب لو بقى حر أكتر؟؟؟؟





الطالبة: ها افتح زراير القميص





الاستاذ: طب لو بقى حر اكتر؟؟؟؟





الطالبة: ها اقلع القميص





الاستاذ: طب لو بقى جهنم بقى تعملى ايه؟؟؟





الطالبة: ها اقلع الجيبه





الاستاذ: طب بقى لو الدنيا بقت حر جدا جدا لدرجة انه مش قادره تستحملى الحر هاتعملى ايه؟؟؟؟





الطالبة: بص بقى أنا مستعدة أقلع ملط بس ما افتحش شباك الاتوبيس




ههههههههههههههههههههههههههههههه


_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Jμst LΘve Ą ωaЎ
كاشير
كاشير
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 647
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : www.rapidshare.com
مزاجك فى ايه ؟؟ : الكمبيوتر و النت
حالتك النفساويه ؟؟ : مش مضبط
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 7630
مشاريب على حسابنا : 11
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/08/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الجمعة 16 أبريل - 21:23

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامد جدااااااااااااااااااااااااااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الأحد 18 أبريل - 2:13

شكرا على مرورك الجامد ده

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الاحزان
كاشير
كاشير


ذكر
مصالحك فى الكافيه : 737
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : الكافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : كل حاجه
حالتك النفساويه ؟؟ : زى العسل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6814
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الأحد 18 أبريل - 4:00

هههههههههههههههههههههه روووووووعه والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الخميس 27 مايو - 18:41

شكرا على مرورك الجميل

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الأربعاء 30 يونيو - 22:27

ايه يا شباب فين الباقى

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
my love
زبون شايف نفسه
زبون شايف نفسه
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 58
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 5418
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 30/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الأربعاء 30 يونيو - 22:47

هههههههههههههههههههههههههههههه جامد موضوع جميل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الساحر الاسود
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 406
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : احلى كافيه يا احلى زباين
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاجى فيها عفريت
حالتك النفساويه ؟؟ : تمااااااااامويه مووووووووت
سجايرك : سجاير لباااان هههه
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : جوجل
حسابك عندنا : 6384
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الجمعة 2 يوليو - 4:26

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه روعه يا رعد والله 

هوه ده الذكاء 
امال تسقط يعنى ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة البحور
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


انثى
مصالحك فى الكافيه : 628
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : ::::::SHaBaB:::::CaFe::::::::::::::
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاااااجى فى التنس
حالتك النفساويه ؟؟ : فى الجووووووووووووووووووووووون
سجايرك : مبطلاها من يومين
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6610
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 20/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الثلاثاء 6 يوليو - 20:55

ههههههههههههههههههههههههههههههه
اشطة عليك يا كبيييييييييييير
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الأربعاء 7 يوليو - 22:57

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
تسلمو ع المرور الروووووعه

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nona
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


مصالحك فى الكافيه : 455
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6076
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 06/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: الاتوبيس هههههه   الأحد 18 يوليو - 20:51

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه



جمييييييييييييييييييل


يا رعد تسلممممم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
الاتوبيس هههههه
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب كافيه :: `*:•. ][ اديها فرفشه وممكن دردشه ][.•:*¨` :: اضحك كركر واوعى تفكر-
انتقل الى: