منتديات شباب كافيه

الكافيه بتاعنا فاتح 24 ساعه ادخل خدلك حجرين العب دورين ضومنه شعارنا زهق الزبون وطلعه من الهدوم قصدى << ريح الزبون ولو طلب النجوم>>
 
الرئيسيةس .و .جبحـثحجز طربيزه فى الكافيه دخولالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» حب و حياه
الأربعاء 24 يونيو - 12:40 من طرف زائر

» مهم مهم مهم
الخميس 26 ديسمبر - 9:01 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حروف متقطعه (( رعشه))
السبت 21 ديسمبر - 7:49 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» مبقيتش بحب ....محمد ابراهيم
السبت 21 ديسمبر - 7:46 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لماذا يضحك المصريون
السبت 21 ديسمبر - 2:45 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» من الجمل التى وقفت عليها كثيرا
السبت 28 سبتمبر - 5:55 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» هل نظرت الى هذا من قبل
السبت 28 سبتمبر - 5:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» الآن لعبة The Sims 3 بروابط ميديا فاير(تم تجديد الروابط)
السبت 28 سبتمبر - 5:18 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» ايا من يدعى الفهم
الإثنين 15 يوليو - 18:49 من طرف NoOodo

» قصة الاندلس
الإثنين 15 يوليو - 16:45 من طرف NoOodo

» ولا حكم قراقوش
الإثنين 15 يوليو - 15:45 من طرف NoOodo

» انهض للثورة و الثار
الإثنين 15 يوليو - 15:42 من طرف NoOodo

» مع انى بكره الجوافه
الإثنين 15 يوليو - 15:39 من طرف NoOodo

» قيل أن اللسان ليس له عظم ... !!!
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» ما اصغر دوله فى العالم
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» tom & jerry
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لم افهم هذه العباره حتى الان لكن اعتقد انها تخص المشاعر
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» دلوقتى بس
الإثنين 15 يوليو - 0:28 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حد يقدر يوصف الموقف ده
الإثنين 15 يوليو - 0:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» سلام عليكم
الخميس 11 يوليو - 20:17 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
 
Ṗŗσğ.н м ѕ
 
ǺŃą Ŗýań
 
TrUsT YoUr God
 
NooR El HoDa
 
NoOodo
 
عاشق الاحزان
 
Jμst LΘve Ą ωaЎ
 
اميرة البحور
 
رودي
 

شاطر | 
 

 عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
اميرة البحور
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


انثى
مصالحك فى الكافيه : 628
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : ::::::SHaBaB:::::CaFe::::::::::::::
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاااااجى فى التنس
حالتك النفساويه ؟؟ : فى الجووووووووووووووووووووووون
سجايرك : مبطلاها من يومين
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6480
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 20/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الجمعة 16 يوليو - 21:48

ازيكم يا احلى زباين
وحشتوووووونى



دلوقتي هنشوف مع بعض اليوم الفحلقي المشجر اللي
 همس القمر وافقت فيه على عريس الغفله

و هنشوفها و هي بتقطع في شعرها و بتقول كنتي فين يا لأ قبل ما اقول الـ اه اه
و ياريتك يا بنتي يا فلذة كبدي ماكنتي قولتي الـ اه
بس نعمل ايه بقى ما هو اللي مكتوب على الحيطان لازم يشوفه الحولان


-------------------

الأخلاق والدلال والذوق
 همس القمر
يتقدم إلى
 همس القمر عريس حاصل على مؤهل عالي , ومقتدر ماديا إلى درجة كبيرة , وصاحب شخصية قوية جدا في وسطه ومحيط عمله .. إلا أنه يعيبه شيء واحد فقط صغير جدا من وجهة نظر  همس القمر
فالعريس المتقدم يعمل في تجارة المواشي التي ورثها عن أجداده وعائلته الذين يعملون جميعهم في نفس المجال , والمشكلة ليست في مهنة العريس بل في أسلوب حديثه السوقي وطريقة تعامله مع الناس والتي لا تختلف كثيرا عن طريقة تعامله مع المواشي , هذا بالإضافة إلى تدني مستوى ذوقه العام فيما يتعلق بألوان ملابسه وطريقته في المأكل والمشرب وغيرها.
والذي زاد الطين بلة أن العريس اسمه : سطوحي البرعي
.
العريس يجلس مع
 همس القمر بحجرة الصالون , وهو يرتدي بنطلون أبيض ذو خطوط زرقاء طولية , وقميص أحمر ذو دوائر صفراء , وكرافتة برتقالية اللون ذات مثلثات خضراء , وحذاء بني برباط أصفر اللون.
 همس القمر: يا أخي قلتلك ألف مرة قبل كده .. بلاش تكرر كلمة (ولا مؤاخذة) دي عمال على بطال.
سطوحي البرعي : طب وانتي الكلمة دي مضايقاكي في إيه ولا مؤاخذة يعني ؟؟
همس القمر: إنت برضه مصمم تفرسني ؟؟ .. هو انت خلاص قاموسك اللغوي ما فيهوش كلمة غير (ولا مؤاخذة) بتاعتك دي !!
سطوحي البرعي : خلاص ماشي .. اللي تشوفيه يا زوووووق.
همس القمر: وإيه كلمة (زوق) دي كمان ؟؟ .. هو احنا نخلص من (ولا مؤاخذة) تطلعلنا (زوق) ؟؟
سطوحي البرعي : الله الله الله .. هو انتي مالك النهاردة من ساعة ما شفتيني نازلة في (رفــس) عمال على بطال كده !!
همس القمر(بغيظ) : رفــس !!!!! .. أنا نازلة فيك رفــس !!! .. ليه ؟؟ .. شايفني بهيمة في الزريبة اللي عندك ولا إيه ؟؟
سطوحي البرعي : لا مؤاخذة يا زووووق .. مش قصدي والله .. أنا قصدي إنك مكبرة الموضوع حبتين (بلا قافية) يعني.
همس القمر (بقرف) : أنا مكبرة الموضوع (بلا قافية) يعني ؟؟!! .. ياريت تبقى تخلي بالك من كلامك معايا شوية لو سمحت.
سطوحي البرعي (يتمتم) : أنا مش عارف انتي مالك
همس القمر : انت بتقول حاجة ؟؟
سطوحي
البرعي (وهو يهز رجليه فرحا ببنطلونه الأبيض ذي الخطوط الزرقاء الطولية) :
أبدا أبدا .. كنت بقول يعني انتي لحد دلوقتي ما قلتليش رأيك في
(المـنـتـلون) الجديد بتاعي.
همس القمر:(بدهشة) : ويطلع إيه (المـنـتـلون) ده !!!!
سطوحي البرعي (مشيرا إلى بنطلونه) : المـنـتـلون .. المـنـتـلون.
همس القمر: قصدك البنطلووووون .. هو البنطلون عندك يبقى اسمه المـنـتـلون !! .. حسبي الله ونعم الوكيل.
سطوحي البرعي : يعني (المـنـتـلون) بتاعي زوقه عجبك ؟؟
همس القمر: بنطلون إيه اللي عجبني .. بقى يا راجل حد يلبس بنطلون أبيض مخطط بأزرق .. إنت جايلي ببنطلون بيجامة ؟؟
سطوحي البرعي (بسذاجة) : يا سلاااام .. طب الحمد لله إنه عجبك.
همس القمر(بغيظ) : طب ما نفسكش في حاجة قبل ما تموت ؟؟
سطوحي البرعي : كنت بقول يعني نفسي في خمسينة شاي من إيديكي عشان نعدل السلطانية ولا مؤاخذة يعني.
همس القمر : هي إيه السلطانية دي ؟؟
سطوحي البرعي (مشيرا إلى رأسه) : السلطانية .. السلطانية .. ده انتي الظاهر ما لكيش في (اللون) خالص.
همس القمر : (لون) إيه وزفت إيه .. هو أنا مش قلتلك مليون مرة بطل الألفاظ السوقية بتاعتك دي بقى.
سطوحي البرعي : ماشي يا زوووق .. بس قوام يللا الحقينا بخمسينة الشاي أحسن السلطانية طلبت خلاص.
همس القمر : وبعدين احنا ما عندناش الخمسينات بتاعتك دي .. احنا عندنا مجـات وكبايات .. تختار إيه ؟؟
سطوحي البرعي : طب الكبايات وعرفناها .. ولكن تطلع إيه المجـات دي ولا مؤاخذة يعني ؟؟
همس القمر : شيء متوقع إن اللي زيك عمره ما سمع عن المجـات .. على العموم إنسى المجـات خالص , احنا ما عندناش غير كبايات .. تنفع ؟؟
سطوحي البرعي : يا خسارة .. ده المزاج كله في الشرب من الخمسينة.
همس القمر (بزهق) : يعني عايز شاي ولا مش عايز ؟؟ .. خلصني.
سطوحي البرعي : خلاص ماشي . بس ياريت الشاي يبقى كشري وتقيل , وعلى مية بيضة , وحطيلي 7 معالق سكر.
همس القمر (بدهشة) : بتقول 7 معالق سكر !!!
سطوحي البرعي : 7 معالق دول على الخمسينة الصغيرة .. ولكن الكوباية حطيلي عليها 13 معلقة سكر ولا مؤاخذة يعني.
همس القمر : على كدة بقى .. أنا شايفة إن الأفضل إني أصب الشاي على السكرية وخلاص.
سطوحي البرعي : وهو انتي مش بتشربيه سكر زيادة ولا إيه ولا مؤاخذة يعني بلا قافية كده ؟؟
همس القمر : أنا بحط معلقة ونص بس على الكوباية.
سطوحي البرعي : معلقة ونص بس !! .. ده إذا كانت البهيمة عندنا بنحطلها على العلف شوية سكر عشان تبقى شديدة وعفية.
همس القمر (بهستيرية شديدة) : بهيمة إيه يا بتاع المواشي انت .. مش قلتلك تخللي بالك من كلامك معايا ؟؟
سطوحي البرعي : الله الله الله .. إيه اللي زعلك كده بس ؟؟ .. النرفزة جامد دي غلط عليكي , أحسن يجيلك شـُــحار.
همس القمر : شـُــحار !!! .. لأ بقى .. لحد كده وكفاية قوي .. إتفضل خد بعضك ومع الســــ....
وفي تلك اللحظة وقبل أن تكمل
همس القمر كلامها بطرد العريس من منزلها .. يدوي رنين جرس الهاتف المحمول للعريس سطوحي البرعي عازفا مقطوعة موسيقية للمطرب الشعبي أحمد عدوية لأغنية زحمة يا دنيا زحمة.
وبدلا من أن يسارع العريس المحترم بالرد على التليفون .. أخذ يهز أكتافه ويتراقص مع النغمة ويغني معها زحمة يا دنيا زحمة.
همس القمر : إيه اللي انت بتهببه ده ؟؟ .. مش ترد على التليفون ؟؟
سطوحي البرعي (وهو لا يزال يتراقص بأكتافه) : أصلي بموت في أغنية عدوية دي قوي .. ولا مؤاخذة يعني.
همس القمر (بغضب) : طب رد على التليفون الأول وابقى اسمع الأغنية دي براحتك بعدين.
فيرد سطوحي البرعي على التليفون.
سطوحي البرعي : الووووووووو .. أيوه ياض يا زنكلوني .. أنا المعلم سطوحي يلا.
همس القمر (بذهول) : معلم !!!! .. هما في الشغل بتاعك بيقولولك يا معلم !!!!!
سطوحي
(في التليفون) : طب بقولك إيه ياض يا زنكلوني .. كلم المعلم سفلوح وقوله
إن المعلم سطوحي هو اللي حياخد العشر عجول اللي عندك والخمستاشر جاموسة ..
وعيب قوي يديهم لحد تاني .. وكلمني تاني قولي عملت معاه إيه .. سلام.

همس القمر (بعد أن أنهى سطوحي حديثه التليفوني) : هو انت في الشغل بيقولولك يا معلم ؟؟
سطوحي البرعي (بفخر) : أمال إيه .. واسم الشهرة بتاعي هو سطوحي ســخــصــيــة.
همس القمر
(بفزع) : ســـخـــصـــيـــة ؟؟ .. إسم الشهرة بتاعك سطوحي ســخــصــيــة
؟؟ .. مش كفاية إن اسمك الحقيقي سطوحي البرعي كمان إسم الشهرة بتاعك يبقى
ســخــصــيــة ؟؟
في تلك اللحظة يرن الهاتف المحمول مرة أخرى للعريس سطوحي عازفا نغمة لأغنية شعبية لشعبان عبد الرحيم .. وبدلا من أن يسارع سطوحي بالرد على التليفون يقف على رجليه ويهز أكتافه وجذعه متراقصا مع نغمات الأغنية.
همس القمر : الله يكون في عون المواشي اللي بتتعامل معاك.
سطوحي
البرعي (على الهاتف) : أيوه ياض يا زنكلوني .. بتقول المعلم سفلوح وافق ؟؟
.. خلاص روح حمـل المواشي , وخد معاك الرجالة أبو سـمـانة وشـغـتـة و كرشة
.. وخد معاك كمان الواد عاشق الاحزان

همس القمر (بدهشة شديدة) : إيه ده !! .. الاسم الأخير اللي انت نطقته ده قوله تاني كده.
سطوحي البرعي : قصدك الواد الزنكلوني ؟؟
همس القمر (بغضب) : زنكلوني إيه وزفت إيه .. حد جاب سيرة الهباب ده ؟؟ .. أنا قصدي على آخر واحد نطقت اسمه.
سطوحي البرعي : آآآآآآآآآآه .. قصدك على الواد (عاشق الاحزان) .. هو انتي تعرفيه بلا قافية يعني ؟؟
همس القمر : أنا مش متأكدة إذا كان هو نفس الشخص ولا لأ .. طب ممكن توصفه لي كده.
سطوحي البرعي : ده الواد (عاشق الاحزان ).ده يبقى أرخم صبي من صبياني .. بيقعد يرخم على الصبيان اللي عندي لحد ما يطلع عينهم ويقرفهم في عيشتهم.
همس القمر : يا سبحان الله .. ده كأنك بتوصفه .. طب هو بيشتغل عندك إيه بالضبط ؟؟
سطوحي البرعي : ده شغلته بينظف تحت المواشي ولا مؤاخذة يعني.
همس القمر : يا نهاااااااار .. هو معقولة يكون الحال انحدر بيه للمستوى ده .. طب هو مؤهله إيه بالضبط ؟؟
سطوحي البرعي : مؤهله ده إيه !! .. ده مش بيفك الخط أصلا.
همس القمر : الحمد لله يبقى مش هو .. أصل التاني بيفك الخط .. ما أنا قلت برضه مش معقولة تكون وصلت للنظافة تحت المواشي.


طلع تشابه فى الاسماء
هههههههههههههههه
في تلك اللحظة يقتحم غرفة الصالون صديق الرعد معلنا اعتراضه.
صديق الرعد:
بصفتى مدير الكافيه.. فأنا معترض على بعض الألفاظ
والأسماء اللي ممكن تسيء لأي عضو من أعضاء شبكه منتديات شباب كافيه
همس القمر (باندهاش) : إيه ده يا رعد ؟؟ .. القصة دي مش بتاعتك أصلا دي قصتي أنا .. إنت إيه اللي حشرك في القصة دي كده من غير استئذان ؟؟
رعد: إنتي يعني مش شايفة الكلمات الاستفزازية اللي موجودة في القصة ؟؟
همس القمر : بصراحة أنا لحد دلوقتي مش شايفة أي حاجة خالص .. ياريت توضح بالضبط كده ومن غير لف ودوران إيه الكلمة اللي مضايقاك تحديدا ؟؟
سطوحي البرعي : هو مين اللي داخل علينا ده (يبرطع) كده ولا مؤاخذة يعني ؟؟
صديق الرعد: (بغضب) : (يبرطع) إيه يا بتاع المواشي انت .. مش تخللي بالك من ألفاظك ؟؟
سطوحي البرعي : أعملك إيه بس .. ما هو انت اللي داخل (تنطح) فينا ولا مؤاخذة يعني.
صديق الرعد(وقد استبد به الغضب) : أنا لولا
همس القمر كنت مسحت بيك أرض الكافيه يا بتاع البهايم انت.
همس القمر (تهمس صديق الرعد ) : والله يا ريت تعملها يا ستار.. أنا نفسي أخلص منه ومش عارفة.
صديق الرعد : بس ده شكلة باين عليه شراني قوي.
همس القمر (هامسة صديق الرعد) : ما تخافش .. أنا حمهد الجو وأكنك واحد من المعلمين الكبار عشان يخاف منك.
صديق الرعد: خلاص ابتدي انتي وأنا معاكي.
همس القمر (لسطوحي وهي تشير صديق الرعد) : أنا كنت عايزة أعرفك بأكبر معلم بتاع خردة في مصر .. المعلم البـنـتـئـور.
صديق الرعدهمس القمر بغيظ) : يعني ما لقتيش لي اسم تاني غير الاسم ده ؟؟
همس القمر : ما هو مش معقولة يعني أقوله المعلم صديق الرعد.. ما تمشيش أبدا.
صديق الرعد: ماشي يا همس .. حمشيها بس عشان خاطرك.
سطوحي البرعي : بس أنا أول مرة أسمع عن معلم خردة اسمه البـنـتـئـور !!
صديق الرعد (لسطوحي) : الظاهر إن سمعك تقيل شوية .. يللا طرقنا من هنا بالزوق كده أحسن.
سطوحي البرعي : وانت تطلع مين انت عشان تكلم المعلم سطوحي على سن ورمح بالشكل ده ؟؟
همس القمر
(لـــ !!صديق الرعد بصوت عالي) : إذا ما كانش حيخرج بالزوق .. عرفه مقامه ياض يا بنتئور.
!!
صديق الرعد( لهمس القمر ) : إيه حكاية (ياض) دي ؟؟ .. احنا ما اتفقناش على كده ؟؟
همس القمر : أنا بقول كده بس عشان نسبك الموضوع عليه.
!!
رعد: لأ معلهش أنا آسف .. كله إلا كلمة (ياض) .. مش كفاية قبلت البنتئور .. الناس تقول إيه ؟؟
همس القمر : ناس مين اللي تقول .. هو سطوحي سخصية ده ناس ؟؟
!!
رعد: وانتي نسيتي الزباين اللي بتقرا القصة ؟؟
همس القمر:(بزهق)
: أنا مش عارفة انت مكبر الموضوع قوي كده ليه .. ده انت أصلاً داخل القصة
دي مجرد عامل مساعد ..وكمان عمال تتأمر احمد ربنا اني خليتك معايا.
!!
رعد: والله لو الموضوع مش عاجبك ممكن أمشي وأسيبك مع

بتاع المواشي ده لوحدك.

همس : خلاص خلاص .. الأمر لله.
سطوحي البرعي : انتم مالكم سايبني وعمالين تتودودوا مع بعضيكم كده ؟؟ .. انتم بتقولوا إيه بلا قافية يعني ؟؟
همس القمر (بصوت عالي) : ده مش عايز يمشي لحد دلوقتي .. عرفه مقامه يا دكتور بنتئور.
سطوحي البرعي : هع هع هع هع .. حلوة قوي حكاية الدكتوووور بنتئوووور دي .. اسم مزيكاتي خالص.
فينطلق رعد نحو سطوحي مكشرا عن أنيابه .. فترتعد فرائص سطوحي سخصية ويخر راكعا أمام رعد متوسلا.
سطوحي البرعي (متوسلا رعد ) : أنا فعرضك يا معلم بنتئور .. إرحمني يا معلم بنتئور.
رعد: قدامك 3 ثواني وتوريني عرض قفاك وتغور من هنا.
فينطلق سطوحي البرعي نحو الخارج وهو يصرخ : الرحمة يا معلم بنتئور .. السماح يا معلم بنتئور.
ويبدو أن رعد قد تقمص دور المعلم .. فتوجه إلى همس القمر بعد أن قام بطرد سطوحي سخصية قائلا:
رعد(وهو ينفض يديه) : كله ألســطة يا معلمة همس القمر
همس القمر (باشمئزاز) : إيه معلمة وألسطة دي !!! .. بلدي قوي .. أنا ماشية بقى دانتا شكلك هيست والجي بتاعتك ضربت ع الآخر .. بااااااااااي


-------------

واشوفكم مع عريس جديد

ولا مؤاخذة يعنى






ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TrUsT YoUr God
كاشير
كاشير
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 1047
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
مزاجك فى ايه ؟؟ : كــل حــاجــه مــاعـداا المــذااكــره
حالتك النفساويه ؟؟ : مش تمـــــاامـ..
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 6508
مشاريب على حسابنا : 3
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 04/06/2010
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   السبت 17 يوليو - 4:58

هههههههههههههههههههههههههه
عسل يا ميرو والله
يا بختك ياهمس
هو حد لاقى؟
هههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ṗŗσğ.н м ѕ
شريكة الحاج صاحب الكافيه
شريكة الحاج صاحب الكافيه
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 1323
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : www.microsoft4all.com
مزاجك فى ايه ؟؟ : نت وخواطر
حالتك النفساويه ؟؟ : في السحاب ...... الحمدلله
سجايرك : كيت كات
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : آخر
حسابك عندنا : 7157
مشاريب على حسابنا : 5
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/07/2010
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   السبت 17 يوليو - 5:08

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
صدمتيني
دا انا لوسطوحي دا دخل بيتنا هرميه من فوق السطوح و لا مؤاخذه يعني

بس مقلب سخن
ماااااااااااااااااااااااااشي يامعلمة ميرو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة البحور
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


انثى
مصالحك فى الكافيه : 628
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : ::::::SHaBaB:::::CaFe::::::::::::::
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاااااجى فى التنس
حالتك النفساويه ؟؟ : فى الجووووووووووووووووووووووون
سجايرك : مبطلاها من يومين
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6480
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 20/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   السبت 17 يوليو - 5:27

اشطه عليكو بس ما تخافيش رجاله الكافيه وراكى ورعد فرقعهولك 

هههههههههههههههههه 
يا رب يكون عجبكووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14676
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   السبت 17 يوليو - 19:06

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

روووووووووووعه

تسلمى يا احلى ميرو ع الجمدااااااان ده

وانا غلطان انى فرقعته ما الراجل زى الفل اهو يا جدعااان

يلا الف مبروك ومستنين العرسسان الجداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد



وتانى مره تسلمى يا ميرووو وربنا جااااااااااااااااااااااااااااامد

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة البحور
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


انثى
مصالحك فى الكافيه : 628
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : ::::::SHaBaB:::::CaFe::::::::::::::
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاااااجى فى التنس
حالتك النفساويه ؟؟ : فى الجووووووووووووووووووووووون
سجايرك : مبطلاها من يومين
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6480
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 20/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الأحد 18 يوليو - 5:15

علشان تعرف يا رعد انى مظبطاك 
واستنو الباقى دا انا هجوز كل اللى فى الكافيه 
واستنو مفاجآت ميرو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nona
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


مصالحك فى الكافيه : 455
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 5946
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 06/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الأحد 18 يوليو - 23:22

هههههههههههههههههههههههههههههه

يا سيدى ع العرسان

جامد يا ميرووووووووووووووووو



ويلا رجاله الكافيه قايمين بالواجب

الف شكر يا رعد


بس همس



جايلها عريس عسووووله خالص ولمؤاخذه يعنى يا همس

توبيك جميييييييييييييل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ṗŗσğ.н м ѕ
شريكة الحاج صاحب الكافيه
شريكة الحاج صاحب الكافيه
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 1323
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : www.microsoft4all.com
مزاجك فى ايه ؟؟ : نت وخواطر
حالتك النفساويه ؟؟ : في السحاب ...... الحمدلله
سجايرك : كيت كات
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : آخر
حسابك عندنا : 7157
مشاريب على حسابنا : 5
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/07/2010
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الإثنين 19 يوليو - 10:42

فعلا فعلا دا جميــــــــــــــــل بشكل

كل حاجة فيه حلوه نغماته وبنطلون البيجامة و........اوفص ايه ولا ايه بس

هتجوزي اعضاء المنتدى ياميرو..................علياه العوض رحنا ف داهية
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14676
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الإثنين 19 يوليو - 20:32

هههههههههههههههههههههههههه كده انا اتجوزت واحده ما يعلم بيها الا ربنا وخلصت همس من عريس الغفله سطوحى بتاعها

ولحد ناو مش عارف انا عملت كده ليه مش كنت سيبته علشان ما ابقاش انا لوحدى اللى الناس تشمت فيا


بس مستنيين بقييييييييييييييييييييييييت العرساااااااااااان

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة البحور
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


انثى
مصالحك فى الكافيه : 628
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : ::::::SHaBaB:::::CaFe::::::::::::::
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاااااجى فى التنس
حالتك النفساويه ؟؟ : فى الجووووووووووووووووووووووون
سجايرك : مبطلاها من يومين
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6480
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 20/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الإثنين 19 يوليو - 20:56

هههههههههههههههههههههههه

دا انا هظبط كل الاعضاااااااء فى الكافيه قصدى الزباااااااين


تسلمووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو


ع المروروالحمدلله انها عجبتكوووووووووووو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
عاشق الاحزان
كاشير
كاشير


ذكر
مصالحك فى الكافيه : 737
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : الكافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : كل حاجه
حالتك النفساويه ؟؟ : زى العسل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6684
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الثلاثاء 20 يوليو - 1:01

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جااااااااااااااااااااااااااااااااامده جدا
والف الف الف مبروووووووووك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
الساحر الاسود
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 406
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 22
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : احلى كافيه يا احلى زباين
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاجى فيها عفريت
حالتك النفساويه ؟؟ : تمااااااااامويه مووووووووت
سجايرك : سجاير لباااان هههه
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : جوجل
حسابك عندنا : 6254
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الثلاثاء 20 يوليو - 2:48

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
جامده منك دى يا احلى ميرو تسلمى يا سكره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
اميرة البحور
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


انثى
مصالحك فى الكافيه : 628
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : ::::::SHaBaB:::::CaFe::::::::::::::
مزاجك فى ايه ؟؟ : مزاااااجى فى التنس
حالتك النفساويه ؟؟ : فى الجووووووووووووووووووووووون
سجايرك : مبطلاها من يومين
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6480
مشاريب على حسابنا : 1
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 20/10/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات   الخميس 22 يوليو - 23:52

تسلمووووووووووووووووووووووووووووووووووووولى ع المرور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
عروستنا الجديدة همس مع عريس الغفلة ....... والعاقبة عندكم بردة فى المسرات
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب كافيه :: `*:•. ][ اديها فرفشه وممكن دردشه ][.•:*¨` :: اضحك كركر واوعى تفكر-
انتقل الى: