منتديات شباب كافيه

الكافيه بتاعنا فاتح 24 ساعه ادخل خدلك حجرين العب دورين ضومنه شعارنا زهق الزبون وطلعه من الهدوم قصدى << ريح الزبون ولو طلب النجوم>>
 
الرئيسيةس .و .جبحـثحجز طربيزه فى الكافيه دخولالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» حب و حياه
الأربعاء 24 يونيو - 12:40 من طرف زائر

» مهم مهم مهم
الخميس 26 ديسمبر - 9:01 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حروف متقطعه (( رعشه))
السبت 21 ديسمبر - 7:49 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» مبقيتش بحب ....محمد ابراهيم
السبت 21 ديسمبر - 7:46 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لماذا يضحك المصريون
السبت 21 ديسمبر - 2:45 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» من الجمل التى وقفت عليها كثيرا
السبت 28 سبتمبر - 5:55 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» هل نظرت الى هذا من قبل
السبت 28 سبتمبر - 5:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» الآن لعبة The Sims 3 بروابط ميديا فاير(تم تجديد الروابط)
السبت 28 سبتمبر - 5:18 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» ايا من يدعى الفهم
الإثنين 15 يوليو - 18:49 من طرف NoOodo

» قصة الاندلس
الإثنين 15 يوليو - 16:45 من طرف NoOodo

» ولا حكم قراقوش
الإثنين 15 يوليو - 15:45 من طرف NoOodo

» انهض للثورة و الثار
الإثنين 15 يوليو - 15:42 من طرف NoOodo

» مع انى بكره الجوافه
الإثنين 15 يوليو - 15:39 من طرف NoOodo

» قيل أن اللسان ليس له عظم ... !!!
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» ما اصغر دوله فى العالم
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» tom & jerry
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لم افهم هذه العباره حتى الان لكن اعتقد انها تخص المشاعر
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» دلوقتى بس
الإثنين 15 يوليو - 0:28 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حد يقدر يوصف الموقف ده
الإثنين 15 يوليو - 0:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» سلام عليكم
الخميس 11 يوليو - 20:17 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
 
Ṗŗσğ.н м ѕ
 
ǺŃą Ŗýań
 
TrUsT YoUr God
 
NooR El HoDa
 
NoOodo
 
عاشق الاحزان
 
Jμst LΘve Ą ωaЎ
 
اميرة البحور
 
رودي
 

شاطر | 
 

 ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2
كاتب الموضوعرسالة
Ṗŗσğ.н м ѕ
شريكة الحاج صاحب الكافيه
شريكة الحاج صاحب الكافيه
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 1323
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : www.microsoft4all.com
مزاجك فى ايه ؟؟ : نت وخواطر
حالتك النفساويه ؟؟ : في السحاب ...... الحمدلله
سجايرك : كيت كات
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : آخر
حسابك عندنا : 7383
مشاريب على حسابنا : 5
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/07/2010
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   السبت 8 يناير - 11:12

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :


ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟




الصداقة هي رباط متين يربط بين أثنين و يقوم على أسس قويمة أهمها الوفاء , الإخلاص , الحب , التفاني ، التضحية , التفاهم , و العطاء بكل معانيه .


و نظرا لكل تلك الأساسيات فقد أعتبر البعض أن الصداقة الحقيقة أصبحت من المستحيلات و يصعب و جودها بهذا الزمن الذي أصبحت تتحكم به المصالح الشخصية ,,

و بظهور العولمة التي جمعت الناس من جميع أقطار العالم على شاشة صغيرة و قربت بين القلوب و العقول وُجدت نوع من الصداقة تكاد تكون للبعض وهماً و تكاد تبنى لدى البعض على أسس قويمة’’


لذلك أتمنى منك عزيزي العضو أن تجيب على أسئلتي بصراحة متناهية عن رأيك بصداقة المنتدى,,


ما رأيك بصداقة المنتدى ؟


هل لديك أصدقاء تتواصل معهم على الانترنت وتعتبرهم أصدقاء بكل ما تحمل هذه الكلمة من معنى ؟


وإذا كان الجواب بنعم فما الفرق بين صديقك على أرض الواقع وصديقك بالانترنت ؟


هل تعتقد بصدق المثل القائل ( رب أخٍ لم تلده أمك ) و هل ينطبق على صديق الانترنت ؟


هل أنت من الناس الذين يتعاملون بحذر مع صديق الانترنت ؟ أم تثق به ثقة عمياء ؟


هل سبق وأن كونت صداقات على الانترنت ؟ ووصلت تلك الصداقات إلى لقاء مباشر ? فتحول صديق الانترنت إلى صديق واقعي ؟


إلى أي مدى يمكن أن تثق بصديق الانترنت ?


هل سبق لك وان أعطيت بياناتك الشخصية الحقيقية وصورك الشخصية لصديق الانترنت دون أن تشاهده ؟


هل حدث لك أي موقف محزن مع صديق الانترنت جعلك تتخذ موقفا من جميع أصدقاء الإنترنت ؟

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الأحد 16 يناير - 18:25

تؤ المحل قفل خلاث

حيب كته بقى اله


من اثحابى انا مليس اخوات ياكتعان


ثلوا ع النبى ومتدخلوش ف التور ته احثن لثانكم يتعوك ومش هتفخموا حاكه خالث مالث
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه


مصالحك فى الكافيه : 5717
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الأحد 16 يناير - 21:02

لئه بقى اله يخث عليكو انو بقيتو رخمين خالثعمالين تجيبو مثاثه وحاجات حوه ومس بتتونى انا سعلان خالث بقى 
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى


مصالحك فى الكافيه : 1111
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 3:44

خلاث انا هاتبلجو مثاثه

بث كل واخد بربع كنيه

ماثى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه


مصالحك فى الكافيه : 5717
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 15:34

ماثى يا عمو كمنكه خد القرش بتاعى اهو بس عاوسها احمره
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TrUsT YoUr God
كاشير
كاشير


مصالحك فى الكافيه : 1047
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 04/06/2010

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 16:33

يا صبــــــــــاح البخـل...ماتجيب من معــاكـ يا ريـان


اقتباس :
خد القرش بتاعى

انت بتخنصــر يا رعــد ... بيقولك ربع جنيــه مش قـرش..!! Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى


مصالحك فى الكافيه : 1111
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 22:39

انت يارعد مخنصراتى قديم

بقولك بربع جنيه تقولى قرش ليه كده ياولا ياولا عيب ياولا

دنا اكبر منك ياولا

عندك واحد مثاثه للمعلمه دموع على حساب الكافيه

مش حرمك انا من اى حاجه اهو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه


مصالحك فى الكافيه : 5717
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 22:47

بردو دمووووووع

دى مشمش يا ريوووووو


يخربيت الدروس اللى مسحت عقلكو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 22:54

هههههههههههههههه



ليكوا كل واحد مثاثه ع حسابى


اى خودعه ادولى بقى واوعوا تاكلوا بتوع اخواتكم عاشق والساحر وبنبونا و نونا واميره
وميدو اسمارت وايزل


يارب مكنش نسيت حد Very Happy




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 1111
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://www.facebook.com/Reyoo3
مزاجك فى ايه ؟؟ : faceboOokY _ nEt
حالتك النفساويه ؟؟ : zy l foOol
سجايرك : la lel2saf :D
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 8033
مشاريب على حسابنا : 13
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 22:56

اعمل ايه بقى كل شويه يغيرو اساميهم
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14902
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 23:03

نسيتى همس اختك يا بت يا دمووووووع ورودى ولا دول ما بياكلوش مصاصه

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 23:04

انا اسود يبقى دمــــــــــــو ع
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 23:07

لا من ناحيه همس كفايه المصاصات اللى هى مقشطاها منى Very Happy


,اما رودى ومونامور هيتغيبوا عن الكافيه فتره ومهتبقى طويله شويتين عشان ف ظروف جامده ياريت تدعيلهم


بس بعدين هديلهم هما يؤمرا بس




طبعا انا مقولتش ريان وميدو و مشمش عشان موجودين يبقوا ياخدوا


يلا عيطوا وقولوا مش عارفين يادموع من غيرك كنا هنعمل ايه يلاااا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14902
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الإثنين 17 يناير - 23:18


_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 1111
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://www.facebook.com/Reyoo3
مزاجك فى ايه ؟؟ : faceboOokY _ nEt
حالتك النفساويه ؟؟ : zy l foOol
سجايرك : la lel2saf :D
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 8033
مشاريب على حسابنا : 13
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟   الثلاثاء 18 يناير - 0:08

111 111 111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ماذا يعني لك صديق الأنترنت؟
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 2انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب كافيه :: `*:•. ][ ركن كوكتيل الكافيه ][.•:*¨` :: الحوارات الشغاله والمناقشات الفعاله-
انتقل الى: