منتديات شباب كافيه

الكافيه بتاعنا فاتح 24 ساعه ادخل خدلك حجرين العب دورين ضومنه شعارنا زهق الزبون وطلعه من الهدوم قصدى << ريح الزبون ولو طلب النجوم>>
 
الرئيسيةس .و .جبحـثحجز طربيزه فى الكافيه دخولالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» حب و حياه
الأربعاء 24 يونيو - 12:40 من طرف زائر

» مهم مهم مهم
الخميس 26 ديسمبر - 9:01 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حروف متقطعه (( رعشه))
السبت 21 ديسمبر - 7:49 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» مبقيتش بحب ....محمد ابراهيم
السبت 21 ديسمبر - 7:46 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لماذا يضحك المصريون
السبت 21 ديسمبر - 2:45 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» من الجمل التى وقفت عليها كثيرا
السبت 28 سبتمبر - 5:55 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» هل نظرت الى هذا من قبل
السبت 28 سبتمبر - 5:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» الآن لعبة The Sims 3 بروابط ميديا فاير(تم تجديد الروابط)
السبت 28 سبتمبر - 5:18 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» ايا من يدعى الفهم
الإثنين 15 يوليو - 18:49 من طرف NoOodo

» قصة الاندلس
الإثنين 15 يوليو - 16:45 من طرف NoOodo

» ولا حكم قراقوش
الإثنين 15 يوليو - 15:45 من طرف NoOodo

» انهض للثورة و الثار
الإثنين 15 يوليو - 15:42 من طرف NoOodo

» مع انى بكره الجوافه
الإثنين 15 يوليو - 15:39 من طرف NoOodo

» قيل أن اللسان ليس له عظم ... !!!
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» ما اصغر دوله فى العالم
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» tom & jerry
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لم افهم هذه العباره حتى الان لكن اعتقد انها تخص المشاعر
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» دلوقتى بس
الإثنين 15 يوليو - 0:28 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حد يقدر يوصف الموقف ده
الإثنين 15 يوليو - 0:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» سلام عليكم
الخميس 11 يوليو - 20:17 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
 
Ṗŗσğ.н м ѕ
 
ǺŃą Ŗýań
 
TrUsT YoUr God
 
NooR El HoDa
 
NoOodo
 
عاشق الاحزان
 
Jμst LΘve Ą ωaЎ
 
اميرة البحور
 
رودي
 

شاطر | 
 

 قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الأحد 9 يناير - 4:03

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون رد (قـــول اى حـــاجه فـ بـــالــــك)

[ღ♡♥️ஓ.مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون ردღ♡♥️ஓ.(قـــول اى حـــاجه فـ بـــالــــك)ღ♡


السلام عليكم ورحمة الله وبركاته


اكتب

مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)


اي تعليق..



حكمه


مقوله


خبريه


فكاهه




مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)


شعر


مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)


خاطره


مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)


نصيحه




اي شي (اي شي يخطر في بالك ).



مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)




تقول حاجة نفسه يقولها لحد فى باله

من غير مايقول على اسم الشخص ده مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)



مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)




على فكره
مش انا الى هبدأ

حد يبدأ

مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)



مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)مــوضـــــوع الـــــملــــيــــــون (قـــول حـــاجه بـــالــــك)














اى حاجه تيجى ف بالك


ان شاء الله نكمل المليون مشاركه

تحياتى


تفيـــــــــده Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الإثنين 27 يونيو - 0:31

I hope life treats you kind And I hope you have all you dreamed off And I wish to you joy and happiness But above all this I wish to you
love
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A15
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف


مصالحك فى الكافيه : 195
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 01/04/2011

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الإثنين 27 يونيو - 2:39

سـأدعـه ..
يـنـفـــخ مـجــمــوعـة مـــن [ آلــبـلـونْـــات ]
فـكــلــمـا إشـتـقــتً لـه..
ولــم أجِــده آفــجــرهــآ [ لأسـتـنـشــق آنـفِــاســه] :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الثلاثاء 28 يونيو - 0:20

DON'T cry over anyone who won't cry over you
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الأربعاء 29 يونيو - 4:40

‘عـــايـز ايـہُـ.. ماگفــايـہُ.. قلبــي ضحگــت عليــہُ..
حبــگ وكنــت بتلعـــب بيـــہُ.. ازاي اصدق تاني وليــہُ..
قلبــي يرجــــع يعيــش من تانــي جــــراح
ماخلـآص نسيــك وخلـآص أرتــاح
ارجـع لحبــــگ ليــہُـ.. وع ايـــہُ
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الأربعاء 29 يونيو - 7:35

i know what love is
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الأربعاء 29 يونيو - 7:53

i Stand By Your Side
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه


مصالحك فى الكافيه : 5717
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الأربعاء 29 يونيو - 8:18

i dont understand any thing


speak بالراحه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
A15
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 195
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : facebook.com/AFIFTEEN
حالتك النفساويه ؟؟ : لــــــــــــــــــــــــوز
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : الحاج صاحب الكافيه
حسابك عندنا : 5002
مشاريب على حسابنا : 3
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 01/04/2011
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الجمعة 1 يوليو - 17:12


يقول شكسبير


...▼

...▼


اذا كنت يوما رجلا بمعني الكلمه .. فلا تسمح لفتاه ان تبكي .. وإذا كنت تحب تلك الفتاه فلا تدعها تغيب عنك .. وإذا كنت تعشقها فلا تسمح لها بالرحيل
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الجمعة 1 يوليو - 20:31

Peeeeeeeep peeeeeeeeeeeeeeep

Ahlyyyyyyyy

Peeeeeeeep Peeeeeeeeeeep

Ahlyyyyyyyyyy


tterrara Ahlyyyyy tterrara Ahlyyyyyyyy Very Happy:D



Ahly Ahly ya Blash Nady 8erooooo mynf3naaaaaaSh :Very Happy Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الجمعة 1 يوليو - 21:27

اهلى مين يا حاجه الزمالك هو الكبير دا انتو متعلين بالحظ كده

Peeeeeeeep peeeeeeeeeeeeeeep

Ahlyyyyyyyy

Peeeeeeeep Peeeeeeeeeeep

Ahlyyyyyyyyyy


هههههههههههه

ولا محمد فضل ولا ابو تريكا هو شيكا الكبير اوووى



tterrara Ahlyyyyy tterrara Ahlyyyyyyyy Very Happy:D



Ahly Ahly ya Blash Nady 8erooooo mynf3naaaaaaSh :Very Happy Very Happy






محدش يقولها بقى انى اهلاوى متعصب وانى بتراخم بس هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الجمعة 1 يوليو - 22:49

ايوه ايهيوه الاسطوانه المعروف بتاعتوا الحظ و الحكــــــم


يلات يالى معندكوش روح رياضيه يا فضحنا

اجرو بقى انتوا بتعرفوا تلعبو كوره


شيكا اه ال شيكا ال


هانى سعيد كمان دانتو فريق ....... ماما منعانى اشتم بس Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   الجمعة 1 يوليو - 23:44

الاهلويه كلهم كده بيهبلو اى كلاااااااااااام
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 0:10

انت مش مكسوف وانت بتقول انك زملكاوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 0:29

انتى الى مش مكسوفه وانتى بتقولى انا اهلويه طب الزمالك خسر 6/0 من الاهلى الهلى عمره خسر من الزمالك
عشان تعرفى الفرق يا فشله انا زملكاوى فخور
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14748
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 0:33

الا لا الا مين بيغلط فى الزمالك وانا موجوووووووووووووووووووووووود

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 0:58

انا وقعت ف كمين ولا ايه انتو كلكم زملكاوين ؟؟
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 1:05

يت بت الاهلى مين ده مش مكسوفه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 1:15

يابنى اتنيل ده المدرب بتاعكو ............ و نص الفريق ....


مش عارفه في ايه فيكو عدل



دانتو متكلمووووووووش خاااااااااااالص يا فضايح فضااااااااااااااااايح


مشوفتش هانى سعيد و هو رايح يضرب انسان مهزء خاااالص

ده كوره مكسب وخساره مش قله ادب
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 1:35

احنا وخدنها فرده عليكو بقى تقدرو تعملو حاجه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14748
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 4:23

يا بنتى الزملكاويه دوووووووووووول يقفلوا بلدك بهانى سعيد


وعلى رأى المثل هانى سعيد لبرو حديد

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 5:44

ههههههههههههههههههه زملكاوى هههههههههههههه منتاش مكسوف من نفسك كان الفرق 6 نقط علينا بقى 5 نقط لينا ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nona
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


مصالحك فى الكافيه : 455
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6018
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 06/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 7:04

بس رعد اهلاااااااااااااااااااااااااااااااااااوى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 1111
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://www.facebook.com/Reyoo3
مزاجك فى ايه ؟؟ : faceboOokY _ nEt
حالتك النفساويه ؟؟ : zy l foOol
سجايرك : la lel2saf :D
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 7879
مشاريب على حسابنا : 13
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 7:35

انا زملكاوى بس بصراحه الماتش ده ازبل ماتش للزمالك بس هو كان حلو فى بدايته

واول مره اعرف ان حسام حسن بالشكل ده بس هو علشان الاعيب ال وقع على الارض باين فا ضايق شويه لا لاعيبه الزمالك وقفوا شويه علشان وبعدين كملو
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
nona
زبون حبيب الكل
زبون حبيب الكل


مصالحك فى الكافيه : 455
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6018
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 06/03/2010

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 15:42

تييييييييييييييييييت تييييييييييييييييييت الاهلى


تييييييييييييييييييييييييييييت تييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييت الاهلى

تيييييييييييييييييييييييت تيييييييييييييييييييييييييييييييييت


الاهلى


والدورى للأهلى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 20:34

اركز ياعم ميدو اهلاوى ولا شريد



اه ياريان الجون ده الحجه انهم موقفوش ماهو ف ماتش محمد بركات وقع و عبد الشافى جاب الجون واحنا مش اتكلمنا


و بعدين حسااام حسن كان شكلو سيييييييييييس ف المؤتمر ده انا اتحرجتله والله قدام الحكم

و هانى سعد ز شيكابلا محسسنى انهم راحين حرب

بجد بجد و اسفااااااااااااااااااااااااااااااه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 1111
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://www.facebook.com/Reyoo3
مزاجك فى ايه ؟؟ : faceboOokY _ nEt
حالتك النفساويه ؟؟ : zy l foOol
سجايرك : la lel2saf :D
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 7879
مشاريب على حسابنا : 13
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 20:48

انتو كده على طول مبتنسوش حاجه دا ايه ده

يالا هو الزمالك حظو كده نعمل ايه بقى

اقتباس :

بجد بجد واسفاااااااااااااااااااااااه

من قائل هذه الجمله

( قطز - بيبرس - جلنار - سلامه - سيرون ) Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 21:13

الاوزعه هى الى قيلاها ياض انت مش واخد بالك و لا ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 22:08

بسم الله الرحمن الرحيم ونقول الاجابه

كوووووووووووووسه



اوزعه ف عينك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 1111
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://www.facebook.com/Reyoo3
مزاجك فى ايه ؟؟ : faceboOokY _ nEt
حالتك النفساويه ؟؟ : zy l foOol
سجايرك : la lel2saf :D
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 7879
مشاريب على حسابنا : 13
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 23:17

اوزعه هههههههههههههههههه
هههههههههههههه
هههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه Very Happy

حلوه ياميدو Very Happy
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 23:22

ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه
ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعهازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه
ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه
ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه
ازعه ازعه
ازعه ازعه
ازعه ازعه
ازعه ازعه
ازعه ازعه
ازعه ازعه
ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعه ازعهازعه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
TrUsT YoUr God
كاشير
كاشير
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 1047
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
مزاجك فى ايه ؟؟ : كــل حــاجــه مــاعـداا المــذااكــره
حالتك النفساويه ؟؟ : مش تمـــــاامـ..
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 6580
مشاريب على حسابنا : 3
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 04/06/2010
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 23:31

بسسسسسسسسس


دودو حبيبتى بتتضرب Very Happy


يخص عليك يا ميدو



واحشنى يا عيال

_________________
أشكــو اليـكـ أمــوور أنت تعلمـهأأ
مآآلي عـلى حملهــآآ صبـــر ولاآآ جلــد
وقـد مــددت يـدى باـلذل ميتهـلاآ
يــآخيـــر من مدت اليـه يـد
فـلاآآ تـردنهــاآ يـآآرب خــأئبــة
فبحــر جـودك يـروى كــل مـن يـرد

f63 f63
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
MIDO
زبون عاوز يتوظف
زبون عاوز يتوظف
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 177
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حالتك النفساويه ؟؟ : زى الفل
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 6477
مشاريب على حسابنا : 4
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 24/03/2009

مُساهمةموضوع: رد: قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك   السبت 2 يوليو - 23:39

شكلك انتى وهى هتضربو كل اما اكلمها تقولى هجيب مشمش وهمس يضربوك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
قـــول اى حـــاجـــه فـ بـــالــك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 12 من اصل 15انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب كافيه :: `*:•. ][ ركن كوكتيل الكافيه ][.•:*¨` :: كلو على كلو-
انتقل الى: