منتديات شباب كافيه

الكافيه بتاعنا فاتح 24 ساعه ادخل خدلك حجرين العب دورين ضومنه شعارنا زهق الزبون وطلعه من الهدوم قصدى << ريح الزبون ولو طلب النجوم>>
 
الرئيسيةس .و .جبحـثحجز طربيزه فى الكافيه دخولالتسجيل
المواضيع الأخيرة
» حب و حياه
الأربعاء 24 يونيو - 12:40 من طرف زائر

» مهم مهم مهم
الخميس 26 ديسمبر - 9:01 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حروف متقطعه (( رعشه))
السبت 21 ديسمبر - 7:49 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» مبقيتش بحب ....محمد ابراهيم
السبت 21 ديسمبر - 7:46 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لماذا يضحك المصريون
السبت 21 ديسمبر - 2:45 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» من الجمل التى وقفت عليها كثيرا
السبت 28 سبتمبر - 5:55 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» هل نظرت الى هذا من قبل
السبت 28 سبتمبر - 5:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» الآن لعبة The Sims 3 بروابط ميديا فاير(تم تجديد الروابط)
السبت 28 سبتمبر - 5:18 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» ايا من يدعى الفهم
الإثنين 15 يوليو - 18:49 من طرف NoOodo

» قصة الاندلس
الإثنين 15 يوليو - 16:45 من طرف NoOodo

» ولا حكم قراقوش
الإثنين 15 يوليو - 15:45 من طرف NoOodo

» انهض للثورة و الثار
الإثنين 15 يوليو - 15:42 من طرف NoOodo

» مع انى بكره الجوافه
الإثنين 15 يوليو - 15:39 من طرف NoOodo

» قيل أن اللسان ليس له عظم ... !!!
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» ما اصغر دوله فى العالم
الإثنين 15 يوليو - 15:38 من طرف NoOodo

» tom & jerry
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» لم افهم هذه العباره حتى الان لكن اعتقد انها تخص المشاعر
الإثنين 15 يوليو - 3:51 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» دلوقتى بس
الإثنين 15 يوليو - 0:28 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» حد يقدر يوصف الموقف ده
الإثنين 15 يوليو - 0:22 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

» سلام عليكم
الخميس 11 يوليو - 20:17 من طرف ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ

دخول
اسم العضو:
كلمة السر:
ادخلني بشكل آلي عند زيارتي مرة اخرى: 
:: لقد نسيت كلمة السر
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
 
Ṗŗσğ.н м ѕ
 
ǺŃą Ŗýań
 
TrUsT YoUr God
 
NooR El HoDa
 
NoOodo
 
عاشق الاحزان
 
Jμst LΘve Ą ωaЎ
 
اميرة البحور
 
رودي
 

شاطر | 
 

 القاب من يستحقها

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
وحيدة كالقمر
زبون بدأ يعمل قلق
زبون بدأ يعمل قلق
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 89
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 19
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://shababcafe.ba7r.org/
مزاجك فى ايه ؟؟ : النت
حالتك النفساويه ؟؟ : الحمد لله
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 4743
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 17/07/2011
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: القاب من يستحقها   الجمعة 2 سبتمبر - 20:44

شوية القاب حلوه وعايزة كل واحد/ ه منكم يقوول من يستاهلهم ..ياترى تناسب مين من الاعضاء بالمنتدى؟؟انتو أحكموا..كل واحد/ ه يكتب اسم العضو / ه تحت اللقب اللي يستحقه..والرجاء الامانه في الاختيار بعيدا عن عواطف الصداقه ..


من يستحق لقب ((شعلة المنتدى)) من وجهة نظرك؟


من يستحق لقب (( شاعر / ة المنتدى))؟


من يستحق لقب ((العضو / ه المتميز/ ه)) في المنتدى؟


من يستحق لقب ((العضو/ ه صاحب / ـه الاخلاق العاليه)) بالمنتدى؟


من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب افضل ردود)) بالمنتدى؟؟


من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه الطله البهيه)) ؟؟


من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه المساعده للكل)) ؟


من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه افضل توقيع)) بالمنتدى؟


من يستحق لقب ((العضو/ ـه البسيط/ ـه..قليل /ـه التواجد والتفاعل )) بالمنتدى؟


من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه القلم الجريء)) بالمنتدى؟


من يستحق لقب ((العضو/ ـه الوفي/ـه للمنتدى)) ؟


من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التشجيع بالمنتدى)) ؟


من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل التصاميم)) بالمنتدى؟


من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل المواضيع )) بالمنتدى؟


من يستحق لقب ((العضو/ـه المثقف/ـه )) بالمنتدى؟


من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه العطــــــاء)) ؟


من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التواجد النادر)) ؟


من يستحق لقب (( شمعة المنتدى )) ؟


من يستحق لقب (( نجم/ـه المنتدى ))؟

عايز الردود ومن غير مجاملات ياريت كل واحد يقول الحق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   السبت 3 سبتمبر - 1:05

اقتباس :
نشوف كده

شوية القاب حلوه وعايزة كل واحد/ ه منكم يقوول من يستاهلهم ..ياترى تناسب
مين من الاعضاء بالمنتدى؟؟انتو أحكموا..كل واحد/ ه يكتب اسم العضو / ه تحت
اللقب اللي يستحقه..والرجاء الامانه في الاختيار بعيدا عن عواطف الصداقه ..

هنرغى كتييييييير؟
اقتباس :


من يستحق لقب ((شعلة المنتدى)) من وجهة نظرك؟

mito


اقتباس :
من يستحق لقب (( شاعر / ة المنتدى))؟


مشمش
من يستحق لقب ((العضو / ه المتميز/ ه)) في المنتدى؟


اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ه صاحب / ـه الاخلاق العاليه)) بالمنتدى؟
ريو


اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب افضل ردود)) بالمنتدى؟؟
همس

اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه الطله البهيه)) ؟؟
دموع

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه المساعده للكل)) ؟
همس


اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه افضل توقيع)) بالمنتدى؟


مش فاكر


اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ـه البسيط/ ـه..قليل /ـه التواجد والتفاعل )) بالمنتدى؟

الحزن عنوانى


اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه القلم الجريء)) بالمنتدى؟

دموع

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ـه الوفي/ـه للمنتدى)) ؟

كتيييييييييييير

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التشجيع بالمنتدى)) ؟

a 15

اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل التصاميم)) بالمنتدى؟

ماحدش بيصمم


اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل المواضيع )) بالمنتدى؟

همس

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه المثقف/ـه )) بالمنتدى؟

همس
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه العطــــــاء)) ؟
وحيدة كالقمر

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التواجد النادر)) ؟


a15

اقتباس :
من يستحق لقب (( شمعة المنتدى )) ؟

reyoo


اقتباس :
من يستحق لقب (( نجم/ـه المنتدى ))؟

sad boy
اقتباس :
عايز الردود ومن غير مجاملات ياريت كل واحد يقول الحق

جاوبى انتى كمان

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وحيدة كالقمر
زبون بدأ يعمل قلق
زبون بدأ يعمل قلق
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 89
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 19
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://shababcafe.ba7r.org/
مزاجك فى ايه ؟؟ : النت
حالتك النفساويه ؟؟ : الحمد لله
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 4743
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 17/07/2011
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   السبت 3 سبتمبر - 21:48

جاوبى انتى كمان
حاااااااضر

شوية القاب حلوه وعايزة كل واحد/ ه منكم يقوول من يستاهلهم ..ياترى تناسب مين من الاعضاء بالمنتدى؟؟انتو أحكموا..كل واحد/ ه يكتب اسم العضو / ه تحت اللقب اللي يستحقه..والرجاء الامانه في الاختيار بعيدا عن عواطف الصداقه ..
خلصي D:

من يستحق لقب ((شعلة المنتدى)) من وجهة نظرك؟
رعــــــد

من يستحق لقب (( شاعر / ة المنتدى))؟
دموع و SAD BOY

من يستحق لقب ((العضو / ه المتميز/ ه)) في المنتدى؟
كتير بصراحة

من يستحق لقب ((العضو/ ه صاحب / ـه الاخلاق العاليه)) بالمنتدى؟
ريو ورعد وهمس ودموع وSAD BOY و dark hero

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب افضل ردود)) بالمنتدى؟؟
دموع ورعد

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه الطله البهيه)) ؟؟
همس

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه المساعده للكل)) ؟
رعــــد ودموع

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه افضل توقيع)) بالمنتدى؟
كتير كلكم توقيعاتكم حلووووة

من يستحق لقب ((العضو/ ـه البسيط/ ـه..قليل /ـه التواجد والتفاعل )) بالمنتدى؟
الايام دي الكل بصراحة ما بشفش حد خالص غير رعــــــد

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه القلم الجريء)) بالمنتدى؟
ريو ودموع و sad boy

من يستحق لقب ((العضو/ ـه الوفي/ـه للمنتدى)) ؟
كلكم

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التشجيع بالمنتدى)) ؟
رعـــــد

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل التصاميم)) بالمنتدى؟
ما شفتش تصاميم اهي اسئلة وخلااااص

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل المواضيع )) بالمنتدى؟
رعــــــد و sad boy

من يستحق لقب ((العضو/ـه المثقف/ـه )) بالمنتدى؟
ريو

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه العطــــــاء)) ؟
رعــــد و sda boy

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التواجد النادر)) ؟
الكل دلوقتي ما عدش بيفتح اصلهم دحيحة اوووووووي


من يستحق لقب (( شمعة المنتدى )) ؟
كتير
ريو ورعد ودموع و مشمش و همس و sad boy


من يستحق لقب (( نجم/ـه المنتدى ))؟
رعــــد وريو ودموع و sad boy

عايز الردود ومن غير مجاملات ياريت كل واحد يقول الحق
يا شيخة روحي ههههههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الأحد 4 سبتمبر - 9:18

دنا كله بس المنطقه الوحيده اللى كنت بحسبك هتحطينى فيها ما حطيتينيش بس يلا يمكن ما تعرفيش

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وحيدة كالقمر
زبون بدأ يعمل قلق
زبون بدأ يعمل قلق
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 89
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 19
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://shababcafe.ba7r.org/
مزاجك فى ايه ؟؟ : النت
حالتك النفساويه ؟؟ : الحمد لله
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 4743
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 17/07/2011
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الأحد 4 سبتمبر - 18:58

والله انت يعني تستحق كل الالقاب والله
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وحيدة كالقمر
زبون بدأ يعمل قلق
زبون بدأ يعمل قلق
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 89
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 19
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://shababcafe.ba7r.org/
مزاجك فى ايه ؟؟ : النت
حالتك النفساويه ؟؟ : الحمد لله
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 4743
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 17/07/2011
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الأحد 4 سبتمبر - 19:01

انت كنت عايز تكون في ايه وانا مش حطيتك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الإثنين 5 سبتمبر - 5:00


اقتباس :
من يستحق لقب ((شعلة المنتدى)) من وجهة نظرك؟


رعـد
اقتباس :

من يستحق لقب (( شاعر / ة المنتدى))؟

همـس
و رعـد
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو / ه المتميز/ ه)) في المنتدى؟

سااد بوى .. مجهوده واضح ف الفتره دى
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ ه صاحب / ـه الاخلاق العاليه)) بالمنتدى؟

ميتـــووو
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب افضل ردود)) بالمنتدى؟؟

كـل الاعضااء
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه الطله البهيه)) ؟؟

معرفش الطلع البهيه دى بتعمل ايه بس اكيد عاشق و الساحر عشان غابين

اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه المساعده للكل)) ؟


احم احم ميشكرش ف نفسه غير الشيطان

اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه افضل توقيع)) بالمنتدى؟


نفس الـ اجابه اللى فوق و لا انتو ايه رأيكوو :P Very Happy

بس تو قيع مشمش حو برته
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ ـه البسيط/ ـه..قليل /ـه التواجد والتفاعل )) بالمنتدى؟

عندك نونا و اميره البحوور و عاشق و الساحر
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه القلم الجريء)) بالمنتدى؟


اعتقد محدش هنا بيخااف
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ ـه الوفي/ـه للمنتدى)) ؟


رعـــــــــــد

اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التشجيع بالمنتدى)) ؟

رعـد برته و همس
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل التصاميم)) بالمنتدى؟

مفيش هنا اقسام ديزاين فامشوفتش حد
اقتباس :


من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل المواضيع )) بالمنتدى؟


ناو رعـد

تو بيك (( ليس غرورآ انما عزة نفــس ))
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ـه المثقف/ـه )) بالمنتدى؟

هههههههههههههههههه فكرنى بذكرى حوه السؤال ته

ما حلينا

محدش هنا مثأف للدرجه يعنى
يمكن الساحر
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه العطــــــاء)) ؟


مش عاارف بقى
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التواجد النادر)) ؟

قولنا نونا و اميره و ساحر و العاشق

اقتباس :

من يستحق لقب (( شمعة المنتدى )) ؟

انا الشمعه اللى بتحرق نفسها عشان تنورلكوا
اقتباس :

من يستحق لقب (( نجم/ـه المنتدى ))؟

انتــى
عايز الردود ومن غير مجاملات ياريت كل واحد يقول الحق
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الإثنين 5 سبتمبر - 5:04

اناا كل ده الله يكرمك يا رعد
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الإثنين 5 سبتمبر - 6:24

ههههههههههههههههههههههههه اهو نكذب شوية

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
وحيدة كالقمر
زبون بدأ يعمل قلق
زبون بدأ يعمل قلق
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 89
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 19
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://shababcafe.ba7r.org/
مزاجك فى ايه ؟؟ : النت
حالتك النفساويه ؟؟ : الحمد لله
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديقه
حسابك عندنا : 4743
مشاريب على حسابنا : 0
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 17/07/2011
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الإثنين 5 سبتمبر - 21:53

هههههههههههههههههههههههههههه
معلشي يا جماعة انا غلطت غلطة

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل التصاميم)) بالمنتدى؟
بصراحة اللي يستحقه رعــــد كفاية المنتدى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
زائر
زائر



مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الإثنين 5 سبتمبر - 22:57

ههههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ŖÁξÐ ƒRÎèÑÐ
الحاج صاحب الكافيه
الحاج صاحب الكافيه
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 5717
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : مدونة شباب كااافيه
مزاجك فى ايه ؟؟ : اخلى المنتدى فى السماااااا
حالتك النفساويه ؟؟ : قلقان
سجايرك : عيب يا ولاد كده
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : احلى منتدى
حسابك عندنا : 14806
مشاريب على حسابنا : 58
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 26/12/2008
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   الثلاثاء 6 سبتمبر - 18:21

اقتباس :

هههههههههههههههههههههههههههه
معلشي يا جماعة انا غلطت غلطة

من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل التصاميم)) بالمنتدى؟
بصراحة اللي يستحقه رعــــد كفاية المنتدى


ههههههههههههههه


ماشى يا قمر تسسسسسسسلمى

انا اساسا ديزينر

_________________







تظن حين أتحدث عن ذكرياتها أنني لا زلت أحبها ....
وتظن حين أكتب عنها بعين الرضا أني لا زلت أتمنى عودتها ...
ولا تدرك!!!
أنني منذ أن فارقتها "عددتها ميتا"
فحديثي الأبيض عنها لا يعد إلا امتثالا لقول المصطفى "أذكرو محاسن موتاكم















يوم ما اتقابلنا دا يوم عمرى انا ما هنساه
وازاى انساه وانا عشت اجمل لحظاتى معاه
حبى ابتدى وطريقى رسمتة معاه ف لقاه
يوم ما اتقابلنا وقولنا اللى ف قلبنا
فين ف الدنيا ديا ناس وحبوا زينا؟
يوم ما اتقابلنا واعترفنا بحبنا
ونسيت روحى انا وياه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Ṗŗσğ.н м ѕ
شريكة الحاج صاحب الكافيه
شريكة الحاج صاحب الكافيه
avatar

انثى
مصالحك فى الكافيه : 1323
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : www.microsoft4all.com
مزاجك فى ايه ؟؟ : نت وخواطر
حالتك النفساويه ؟؟ : في السحاب ...... الحمدلله
سجايرك : كيت كات
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : آخر
حسابك عندنا : 7287
مشاريب على حسابنا : 5
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 02/07/2010
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   السبت 10 سبتمبر - 0:02

اولا : تسسسسسسسلمي ياقمر ع التوبيك الروووووووعة دا .. بجد هيكون ليه اثر كبير بين الاعضاء

ثانيا : ميرسي اوي ع الالقاب الجميلة دي منكم اللي بصراحة في اللي يستحقها اكتر مني في المنتدى

ثالثا : كان ودي اختار الالقاب الحلوة لكل الاعضاء .... بس يلا بقى حكم التوبيك

رابعا : في اعضاء كتير تستحق القاب مش موجودة في التوبيك

خامسا : بسم الله . الله اكبر
اقتباس :


شوية القاب حلوه وعايزة كل واحد/ ه منكم يقوول من يستاهلهم ..ياترى تناسب مين من الاعضاء بالمنتدى؟؟انتو أحكموا..كل واحد/ ه يكتب اسم العضو / ه تحت اللقب اللي يستحقه..والرجاء الامانه في الاختيار بعيدا عن عواطف الصداقه ..

ماسي

اقتباس :
من يستحق لقب ((شعلة المنتدى)) من وجهة نظرك؟

اكيد رعد .. هو الشعلة الدائمة ويارب يفضل منور كده :)

اقتباس :
من يستحق لقب (( شاعر / ة المنتدى))؟

رعد ومشمش ..دول اللي قرات ليهم

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ه المتميز/ ه)) في المنتدى؟

دموع و ريو وميدو

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ه صاحب / ـه الاخلاق العاليه)) بالمنتدى؟

اكيد المنتدى كله .. بس هختار ميتو للقب

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب افضل ردود)) بالمنتدى؟؟

الحزن عنواني و رعد و الساحر

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه الطله البهيه)) ؟؟

ميتو والساحر ورودي

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه المساعده للكل)) ؟

كل اللي ف المنتدى

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه افضل توقيع)) بالمنتدى؟

دموع ومشمش

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ـه البسيط/ ـه..قليل /ـه التواجد والتفاعل )) بالمنتدى؟

الساحر وعاشق واميرة البحور وجو ونجلوس وربيع

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه القلم الجريء)) بالمنتدى؟

اتمنى يكون موجود اللي يستحق اللقب

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ـه الوفي/ـه للمنتدى)) ؟

عاشق .. حتى لو كان بعيد الوقتي. بس ليه مواقف تدل ع كده

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التشجيع بالمنتدى)) ؟

رعد... طبعا وجوده مهم ف كل توبيك :)

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل التصاميم)) بالمنتدى؟

هو مفيش هنا غير تصميم المنتدى .. وطبعا رعد ياخده

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل المواضيع )) بالمنتدى؟

رعد ورودي و sad boy

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه المثقف/ـه )) بالمنتدى؟

مش عارفة .. بس ممكن مشمش وربيع

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه العطــــــاء)) ؟

بونبونا وولاء الله يرحمها

وطبعا كل الاعضاء

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التواجد النادر)) ؟

الساحر وعاشق و جو ونجلوس واميرة البحور وبونبونا وربيع

اقتباس :
من يستحق لقب (( شمعة المنتدى )) ؟

وحيدة القمر ومملكة الحب

اقتباس :
من يستحق لقب (( نجم/ـه المنتدى ))؟

sad boy و ميتو وميدو و عبدالجليل وريو


_________________

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ǺŃą Ŗýań
الواد كمنجة القهوجى
الواد كمنجة القهوجى
avatar

ذكر
مصالحك فى الكافيه : 1111
عامل قلق فى الدنيا من امتى : 23
حط يا كبير اسم سايت بتروحو : http://www.facebook.com/Reyoo3
مزاجك فى ايه ؟؟ : faceboOokY _ nEt
حالتك النفساويه ؟؟ : zy l foOol
سجايرك : la lel2saf :D
مين ضحك عليك وجابك الكافيه : صديق
حسابك عندنا : 7937
مشاريب على حسابنا : 13
يوم ما جات رجلك فى الغلط قصدى فى الكافيه : 12/01/2009
علم منطقتك يا عم الحاج :

مُساهمةموضوع: رد: القاب من يستحقها   السبت 10 سبتمبر - 15:34

اقتباس :
من يستحق لقب ((شعلة المنتدى)) من وجهة نظرك؟

رعد - همس - دموع

اقتباس :
من يستحق لقب (( شاعر / ة المنتدى))؟

مشمش - رعد

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ه المتميز/ ه)) في المنتدى؟

ميتو - ميدو - مملكه الحب

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ه صاحب / ـه الاخلاق العاليه)) بالمنتدى؟

كلكم اخلاقكم حلوه

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب افضل ردود)) بالمنتدى؟؟

رعد - همس

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه المساعده للكل)) ؟

بصراحه مش ملاحظ حد بيساعد
اقتباس :

من يستحق لقب ((العضو / ـه صاحب / ـه افضل توقيع)) بالمنتدى؟

رعد - همس

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ـه البسيط/ ـه..قليل /ـه التواجد والتفاعل )) بالمنتدى؟

ربيع - a15

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه القلم الجريء)) بالمنتدى؟

كله

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ ـه الوفي/ـه للمنتدى)) ؟

برده كله

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التشجيع بالمنتدى)) ؟

وحيده كالقمر

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل التصاميم)) بالمنتدى؟
رعد حبيب قلبى

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه افضل المواضيع )) بالمنتدى؟
همس - رعد - دموع - مشمش -ميدو - وحيده كالقمر (انا لسه هاقول كل الاسامى كله وخلاص Very Happy )

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه المثقف/ـه )) بالمنتدى؟

هــــــــــــــــــمــــــــــــس

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه العطــــــاء)) ؟

ميتو - ميدو - وحيده كالقمر

اقتباس :
من يستحق لقب ((العضو/ـه صاحب/ـه التواجد النادر)) ؟

عاشق الاحزان - الحزن عنوانى - مملكه الحب - كيمو -

اقتباس :

من يستحق لقب (( شمعة المنتدى )) ؟

همس - رعد

اقتباس :
من يستحق لقب (( نجم/ـه المنتدى ))؟
ميتو - ميدو - a15 - دموع - مشمش
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
القاب من يستحقها
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات شباب كافيه :: `*:•. ][ ركن كوكتيل الكافيه ][.•:*¨` :: الحوارات الشغاله والمناقشات الفعاله-
انتقل الى: